Ostuinfo

Kuidas valida kaupu JUVEEL e-poest

Valige sobiv teema ning sirvige tooteid. Kui leiate sobiva toote, valige kogus ning paigutage toode ostukorvi. 

Ostukorv

Ostukorv annab Teile ülevaate Teie poolt välja valitud toodetest ning nende kogumaksumusest, millele lisandub saatmiskulu. Peale toote lisamist ostukorvi võite e-poest veel teisi tooteid juurde valida. Kui olete toodete valimise lõpetanud, saate siseneda ostukorvi klikkides lehe ülemisse parempoolsesse serva lausele "Sinu ostukorvis on x eset". Sisenenud ostukorvi, kontrollige üle valitud tooted ja  nende kogus.

Tellimuse vormistamine ja tasumine 

Tellimuse vormistamiseks avage ostukorv, sisestage kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, e-mail ja aadress, kuhu kaup toimetada), valige transpordimeetod, nõustuge tingimustega ning kinnitage tellimus. Peale andmete sisestamist ja tellimuse kinnitamist loetakse ost sooritatuks.

Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. OÜ JUVEEL ei vastuta Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/ kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Arve saadetakse teie meilile koheselt peale tellimuse kinnitamist. Tasuda saab pangaülekandega arve alusel OÜ JUVEEL pangakontole või pangalinkide kaudu. Ülekandega tasumisel märkige kindlasti selgitusse arve number. Kui olete makse tasunud pangalingi kaudu, palun vajutage kindlasti nuppu "TAGASI KAUPMEHE JUURDE", et pangamakse kohta info kohe meie süsteemi jõuaks ning ost jõustuks. Müügileping loetakse sõlmituks siis, kui asume tellimust täitma ja arve on tasutud.

Seega tekib meil siduv kohustus Teie tellimuse täitmiseks alles siis, kui oleme veendunud, et vastav kaup on meil laos olemas ning ettemaksuarvel näidatud tähtaja jooksul on Ostja poolt sooritatud maksekorraldusega laekunud raha Müüja arvelduskontole. Kui kaupa ei ole saadaval, anname sellest teada esimesel võimalusel. Juhul, kui Ostja on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Müüja ostuhinna hiljemalt 7 päeva jooksul.

Ostu asutakse täitma peale arve laekumist. Pakid tarnitakse hiljemalt 3-5 tööpäeva jooksul.  Anname oma parima, et Teie kaubad jõuaksid kohale nii kiiresti kui võimalik.

JUVEEL OÜ-l on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole tasutud 2 päeva jooksul.

Kaupade transport /Kohaletoimetamine

Kaupade ostmisel on võimalik valida kolme transpordiviisi vahel - ELS kullerteenus, hinnaga 4 EUR või Eesti Posti POST24 hinnaga3,50  EUR või Postkontorisse 3,50 EUR
 ELS Kullerteenuse puhul võtab kuller Teiega telefonitsi ühendust ning lepib kokku sobiva aja paki üleandmiseks.  Post24 puhul märkida kindlasti õige telefoninumber ja valida endale sobivaim pakiautomaatide asukoht.

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.  E-poes olevad hinnad võivad erineda meie esinduskauplustes olevatest hindadest.
OÜ JUVEELil on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teie poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub OÜ JUVEEL tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Tellijal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Isikuandmed ja privaatsus

Teie isikuandmeid ei avaldata kõrvalistele isikutele- neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks.     

Tellimuse muutmine

Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta või tühistada, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile tellimus@juveel.ee  hiljemalt ühe päeva jooksul. Kirjas palume kindlasti täpsustada tellimuse number! Hilisemaid muudatusi pole kahjuks alati võimalik teostada. 

Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

JUVEEL OÜ vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie klienditeeninduse poole edasiste juhiste saamiseks.

Klienditeenindus: E-R  8.00-16.30  telefonil +372 6997 122

Lisainfo

*Toodete tegelik värv võib veidi erineda piltidel olevast, kuna värvide kuvamine sõltub iga kuvari seadistustest!

*Kui tellimust ei ole võimalik mingil põhjusel täita võtab e-poe klienditeenindus teiega ühendust ning pakub välja võimaliku toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või makstud raha tagastamise.

JUVEEL soovib Teile mõnusat ostlemist meie e-poes!